{ Pure Joy / American Crafts layout }

samedi 1 septembre 2012

(please feel free to click on the image for a larger and better view )
My girl embodies joy. Pure joy.
Here is a layout I made with photos taken around spring time.

I used only Amy Tangerine Sketchbook collection!
So love the bright happy colors here!
I used Harper's Hue and Viridian Vignette paper and brads, as well as cutouts and stamps.
I sprayed doilies with the amazing Jack Frost Glimmer mist (Tattered Angels) 



I layered papers , cutouts and 2 sheets of vellum: 




hope you enjoyed!!
wishing you a great blessed week-end
hugs
Sophie


bonjour amis francophones!
voici une page toute en Amy Tangerine Sketchbook de American Crafts qui célèbre ma fille! elle incarne vraiment la joie pure, innocente! 

Je me suis amusée à créer des couches de papiers , embellissements et calque pour jouer sur des effets de transparence. 
j'ai pshitté ma nouvelle teinte de bleue favorite:) le Jack Frost de Tattered Angels.

passez une excellente journée.
biz
Sophie

Supplies. Matériel :

7 commentaires:

  1. These colors nicely complement your photos.

    RépondreSupprimer
  2. SUBLIME! Contente de voir tes réas de nouveau! As-tu passé des bonnes vacances, je suppose que oui! Bizz de Belgique!

    RépondreSupprimer
  3. Just beautiful! Such a pretty girl. Love your vacation photos. Looks like you had a great time. Welcome back to "Real life" :-)

    RépondreSupprimer
  4. toujours aussi sublime :-) bonne rentrée !!!!

    RépondreSupprimer
  5. I SO love the layering of vellum on this--GORGEOUS page!

    RépondreSupprimer

Proudly designed by | mlekoshi Playground