{ MY BEST CREATION }

mardi 1 mai 2012




She is my best creation!
She is so bright and happy, so clever and fun! my girl....




I never scrapped such a big photo before and it was a challenge!
Hope I didn't fail too badly!!

For this layout I used Studio Calico's City of Light kit , plus some Dear Lizzy sticker.

The title is made by cutting and spraying the Jenny Bowlin stencil paper.


Have a great day:)
Sophie


bonjour amis francophones!
ma première page avec une photo aussi grande! mais c'est ma photo préférée du moment! 

le titre dit: "my best creation": ma meilleure création c'est elle: ma belle , ma douce, ma spéciale fille!
(désolée pour la faute d'orthographe sur le journaling : incorrigible après coup!) 
J'ai utilisé le kit de Studio calico city of lights . Le titre est coupé dans le papier stencil de Jenny Bowlin et peint à l'encre en spray.

passez une bonne journée!!
Sophie

9 commentaires:

  1. Absolutely beautiful! Both your girl & this crafty creation to celebrate her!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Jen !! how could i thank you for visiting and commenting so often on my blog? you are so supportive and you ALWAYS make my day!thank you !

      Supprimer
  2. Sophie, c'est splendide! Vraiment! Ta photo est extraordinaire et la mise en page sobre la met particulièrement en valeur! Bravo! Je suis sous le charme!

    RépondreSupprimer
  3. Cette page est magnifique !
    J'adore le travail que tu as fait avec le titre sur le côté...
    Bises

    RépondreSupprimer
  4. quelle superbe photo de ta fille! elle respire la joie de vivre! ta page est splendide! (on fermera les yeux sur la faute d'orthographe, promis, lol)
    bises

    RépondreSupprimer
  5. LOOOVE this! SO FANTASTIC--you did AMAZING!

    RépondreSupprimer
  6. Such a beautiful picure of your baby! She is a doll! And a GORGEOUS page! I love hoe you did the title!

    RépondreSupprimer

Proudly designed by | mlekoshi Playground