{ She shines bright....../ comme un soleil.}

jeudi 27 octobre 2011

I received the october Magpie club kit and it is sooooooooooooooooooooooooooooooo beautiful!probably my favorite Magpie club kit of all times!!



I had to scrap this gorgeous photo of my girl shining bright in the autumn sunlight.


I added the grey bazzil and a few Elle's studio's tags; you know how well Elle's studio and Magpie club work well together for me!!





And here is the result:
"Hello sunshine":



I found the idea of the long letter-like journaling on pinterest.
I wrote a love letter to my girl telling her how great an adventure it was to be her mother.


Oh yes , I do love her to bits!

thanks for your visit
have a great day!!


Sophie



Bonjour amis francophones!

une fois de plus le nouveau kit de Magpie club est fabuleux et c'est peut-être mon préféré depuis que je suis abonnée!

Je l'ai utilisé avec une feuille de bazzil grise et 3 étiquettes Elle's studio pour scrapper cette photo de ma fille que j'adore. J'ai trouvé l'idée du long journaling en forme de lettre sur Pinterest.

j'espère que ça vous plaira autant qu'à moi!

merci de votre visite et à bientôt


5 commentaires:

  1. So beautiful Sophie. Beautiful - bumming I didn't get that one.

    RépondreSupprimer
  2. Très joli ma soph...ce nouvel article me laisse penser que tu as enfin un peu de temps pour toi pendant ces vacances.. bisous, caro;)

    RépondreSupprimer
  3. this picture is AMAZING and LOVE the layout--AWESOME!

    RépondreSupprimer
  4. ta page est superbe, et que dire de la photo ?!!! j'adore !

    RépondreSupprimer
  5. What a gorgeous layout! And stunning picture :)

    RépondreSupprimer

Proudly designed by | mlekoshi Playground