being a mother: la joie d'être mère!

lundi 31 mai 2010

hi everyone!
yesterday was mother's day here and i had a blast with my little familie! lots of love and attention!
i even had time to scrap during nap time!!
i finished a very simple page , using october afternoon beautiful paper.

supplies: paper: october afternoon 'the thrift shop" , fabric dear Lizzy american creaft, brads american craft


i also did this layout about my girl on her bike! i sprayed ink in the back using tim holtz masks and i used lots of Dear Lizzy american craft stuff! really had a blast doing it!!




supplies/ matériel: paper, stickers : american craft dear lizzy ( fabric , paper) and letterbox (label)
encre spray tattered angels
martha stewart butterfly puncher


en français: bonjour à tous! j'espère que vous avez passé une bonne fête des mères! la mienne était parfaite! beaucoup d'amour , d'attention, et de merveilleux cadeaux! j'ai eu une robe splendide!! vivement l'été! le vrai!!
j'ai passé une superbe journée et j'ai même eu le temps de scrapper pendant la sieste!! je vous mets donc les photos de mes deux pages . J'aime bien celle sur Blandine et son vélo! je me suis beaucoup amusée à la faire !

bon le soleil est là mais c'est l'heure de la sieste pour Maxence et l'heure pour moi de me remettre sérieusement au travail: la rentrée est pour lundi prochain et cette fois c'est sûr!! alors... au boulot!!!!!!

have a great day!!!
sophie

1 commentaire:

Proudly designed by | mlekoshi Playground